torsdag 2 maj 2013

Testa din styrka på Kraft & Hälsa Mästerskapen

Ett av det bättre gymmen här i närheten anordnar sin årliga tävling Kraft & Hälsa Mästerskapen den 8'e juni. Till er som tränar seriöst här i norr och vill göra nått roligt/utmanande, ställ upp vet ja! Jag funderar själv på att ställa upp bara för skojs skull trots att jag är mitt i min satsning mot Tammerpokalen.

Har varit och tittat på tävlingen varje år den har hållts och det har alltid varit bra anordnat. Bra stämning mellan deltagarna och bra stöd från publiken.

Jag tycker det är roligt att det anordnas tävlingar/events (stora som små) här i norrbotten. Fitness branchen är inte så utbredd här men den är på frammarch tack vare eldsjälar som tex Kristoffer Hortlund (ägare av Kraft & Hälsa).

Så än en gång, ställ upp å testa din styrka mot liksinnade. På köpet får du en trevlig dag och erfarenhet om hur det kan vara att tälva inom fitness. Vill du inte tävla så häng på och titta på tävlingen istället!

Här kan ni läsa mer om tävlingen
http://www.kraftochhalsa.se/masterskapen/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar