måndag 22 juli 2013

Nu får det vara nog!

Nu är det fan färdigslappat när det gäller maten! Har blivit väldigt mycket godis, fika osv tiden efter Tammerpokalen vilket också syns på formen. Nu är semestern slut och vardagen är tillbaka. Bra tillfälle att styra upp maten igen. Jag går tillbaka till mitt beprövade koncept, strikt och bra mat på veckorna. Fritt på helgerna. Gjorde en snabb uträkning på maten som jag käkat idag och då hamnar jag på 2800kcal + - nått sånt. Vilket känns ganska lämpligt.

Mitt viktmål på -85kg är fortfarande under kontroll så ingen panik där. Det ska jag hålla i åtminstone 4 veckor till. Då drar jag och ett helt gäng till Rhodos. På den resan släpper jag allt vad som har med bodybuilding, kosthållning osv att göra. Hur jag gör när jag kommer hem beror på hur utgångsläget ser ut efter resan.


Dagens lunch


Pre workout mellis på jobbet


Idag blev våra nya jackor från Gymvaruhuset klara från tryckeriet. Riktigt snygga och grymt sköna! Självklart åkte dom på direkt. Man vill ju visa att man representerar det bästa!

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar