torsdag 3 oktober 2013

Lite nya saker från Gymvaruhuset

God morgon!

Måste verkligen bli bättre på det här bloggandet.....

Hur som helst så fick jag ett trevligt paket igår kväll från Gymvaruhuset. Dom har tagit fram en ny smak på deras storsäljande protein Whey FX. Den nya smaken är Toffee och den var jag ju så klart tvungen att testa.

På kvällarna blandar jag alltid mina proteinshakes med mjölk. Dels för att göra upptaget lite långsammare men framförallt för att det är gott! För att de flesta smakerna av proteinpulver ska komma till sin fulla rätt så är mjölk att rekommendera. Det är ett stort plus om det smakar riktigt gott i vatten och alla smakerna på Whey FX tycker jag är riktigt bra i vatten också.

Åter till nya Toffee smaken. Första intrycket var att det luktade kolagodis och där var förväntningarna uppe i taket. Blandade ihop shaken med 2,5 dl mjölk och lät den stå i kylen ett tag för att låta smakerna träda fram ordentligt.

Dom har lyckats väldigt bra med smaken måste jag säga. Len och god kolasmak som inte kändes för söt eller sliskig. Ännu en given smakhit på mitt favorit protein. Flera tummar upp!



I paketet låg även Gymvaruhusets nya hoodie. Satt som en smäck! Grymt skön och kvalitén var väldigt bra. Roligt att dom har lagt in lite extra detaljer som tryck på huvan tex.



Nu ska är det arbete som gäller resten av dagen innan det är gym time. Ikväll ska ryggen få sitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar