lördag 12 oktober 2013

Tung träning, ny frilla, blodvite och joggingrunda

Träningen har fortsatt gå bra. Har fortsatt kunna köra ganska tung träning mot slutet av veckan också. Skönt att kroppen verkar vara inne i en bra fas så att det inte bara var en kort formtopp i början av veckan. I torsdags körde vi cirkelträning för magen. Det brukar vi göra då det är effektivt och tar djävligt bra. Nu senast var det dock riktigt jävla jobbigt. Krampen var ett faktum!

De här stationerna hade vi.

  • Hjulet
  • Chrunches på kraftigt lutande bänk
  • Dragon Flags
  • Startrac abchrunch
4 varv av det där och min mage var helt slut.




Om ni trodde att jag har ny frilla så gick ni bet. Trivs alldeles för bra med min för att ändra den. Den är min sambo som jag skickade iväg till frissan. Inte för att jag tycke att hon behövde det utan för att hon har pratat länge om det och då kände jag att hon förtjänade det. Så hon gick dit, klippte sig och ringde mig när det var dags för mig att betala. Kolla va snygg hon blev!


När vi ändå pratar om min sambo så fick hon leta sjuksköterska igår. Vi satt i gymmet och väntade på Jörgen, När han väl kommer så har han en papperstuss lindad runt fingret. Han hade smällt igen bildörren över fingret och fått ett ganska ordentligt jack i fingret. Att han skulle skippa träningen och fara hem var det inte tal om utan Sandra fick botanisera i första förbandsskåpet och därefter lägga ett förband. Jörgen visade krigarvilja och öste igenom passet precis som om inget hade hänt och Sandra som inte är så förtjust i blod och sånt visade att det inte spelar nån roll när det väl gäller.


Idag är det lördag och jag masade mig upp samtidigt som Sandra (hon skulle å jobba). Skjutsade henne till jobbet , for hem och svepte en proteinshake och en kaffekopp. Sen högg jag tag i Wilma och körde iväg till Grisberget som är en motionsslinga här i Piteå. En lätt joggingrunda senare bar det av hemåt för frukost. Nu kan jag slappa resten av dagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar