söndag 5 januari 2014

Träningsdagbok

Då kommer vi till det här med träningsloggarna som jag nämnde tidigare. Här följer en redovisning av mina två senaste pass.

Torsdag

Rygg, baksida lår & vader

Latsdrag med supinerat grepp. 4 set 12 reps.
Latsdrag. 4 set 12 reps.
Upphöjda marklyft. 6 set 1-8 reps. 220x1 som tyngst.
Sittande rodd FST-7.

Technogym legcurl. 4 set 12 reps.
Finnen i hyperextension. 4 set 12 reps
Raka mark i startrac lift. 4 set 12 reps.
Liggande lårcurl. 4 set 8-12 reps.

Chrunches på lutande bänk. 4 set 15 reps.
Sittande benlyft. 4 set 12 reps.
Hängande benlyft. 4 set 10 reps
Startrac abchrunch. 4 set 12 reps.



Fredag

Axlar & bröst

Startrac total delts. Uppvärmning.
Militärpress. 5 set 3-12 reps. 90x3 som tyngst.
Startrac pulley för baksida axlar. 4 set 12 reps.
Kabellyft åt sidan bakom ryggen. 4 set 12 reps.
Sittande hantelpress i superset med shrugs. 4 set 12 reps.

Uppåtlutande hantelpress. 4 set 12 reps.
Bänkpress (med stopp). 5 set 1-18 reps. 130x1 som tyngst.
Pec dec. 4 set 12 reps.
Technogym chestpress alt grepp FST-7.



Två grymma pass där både kontakt och styrka kändes riktigt bra. Nu måste jag bara få ordning på min vänsterarm så jag kan träna biceps som folk igen. Förhoppningsvis rätt Bosse på Massage & muskulering till det på onsdag.


Peace out!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar