lördag 6 september 2014

Lucky me

Det är inte dumt att komma hem efter jobbet en fredag och frugan har påbörjat käk. Hon ville laga nått som jag verkligen gillar och hon vet att jag är galen i hennes enchiladas. Igår gjorde hon en twist på rätten. Hon gjorde innehållet till det som ska vara i enchiladas men serverade det istället med färsk pasta. Otroligt gott! Svårt å avgöra vilken rätt jag gillar bäst.

Resten av kvällen spenderades i våra goda vänner Fredrik och Lindas sällskap. Några koppad kaffe, massa gött snack och väldigt avslappnat. En mycket bra kväll helt enkelt.

Idag startade jag dagen med att tvätta lite. Frugan hade smitit iväg med tjejkompisar för hotellfrukost å säkert en massa skitsnack :-). När tvätten var gjord så passade jag på att få in lite träning. idag föll valet på ett konditionspass med hundarna. Lilla Troja har inte tyckt om att springa men idag när Wilma så gick det jättebra. Jag höll på att rinna bort. Men bortsett från det så tycker jag att det gick oväntat lätt å jogga. Väger ju ändå mer nu än jag gjort de senaste 3 åren så jag hade väntat mig noll flås och ömma knän.

Ikväll ska vi iväg på sushikväll med en massa goa vänner. Kommer med största sannolikhet bli en till toppenkväll å känner jag mig själv kommer jag rulla hem pga alldeles för mycket sushi i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar